Cum funcționează refundio?
Refundio ajută pasagerii să obțină compensații pentru întreruperea zborurilor. Trebuie doar să completați un formular simplu și vom verifica dacă aveți dreptul la compensație. Dacă suntem convinși că da, vă vom trimite o ofertă fără obligații de cumpărare a cererii de compensație și apoi vom transfera suma în contul dumneavoastră. Cu toate acestea, această procedură nu este posibilă în toate cazurile. În cazul în care nu putem să vă oferim plata anticipată a compensației, vom încerca totuși să obținem o compensație pentru dumneavoastră. În astfel de cazuri, vă vom plăti compensația după ce o vom recupera de la compania aeriană.
De ce plătim compensații în avans?
Așteptarea la aeroport este obositoare în sine, de ce ar trebui să mai așteptați ca compensația să fie procesată? Dacă noi considerăm că aveți dreptul la compensație, vă vom plăti pur și simplu compensația în avans. În acest fel, nu trebuie să așteptați nimic și ne ocupăm noi de tot în numele dumneavoastră. Dacă reușim să obținem compensații de la compania aeriană, onorariul nostru reprezintă diferența dintre suma pe care v-am plătit-o și suma pe care am primit-o de la compania aeriană. Dumneavoastră nu plătiți nimic.
Verificarea cererilor de compensație este cu adevărat gratuită?
Da. Completarea formularului și depunerea cererii de compensație este complet gratuită. Echipa noastră va evalua totul și, dacă vom considera că aveți dreptul la compensații, vă vom trimite informații despre cum să procedați.
Ce riscuri financiare și personale îmi asum?
Nici unul. Toate costurile sunt responsabilitatea noastră, indiferent dacă pierdem cazul sau reușim să obținem compensații pentru dumneavoastră.
Care este remunerația dumneavoastră?
Onorariul nostru este de 35% din valoarea cererii de compensație. Toate onorariile sunt deja incluse, astfel încât, dacă reușim să obținem compensații, vă vom trimite întotdeauna 65% din cererea de compensație. În plus, dacă este posibil, ne vom oferi să vă plătim despăgubirea în avans. În acest caz, oferta este întotdeauna stabilită individual, în funcție de gradul de risc al cazului. În acest caz, ne asumăm toate riscurile legate de succesul litigiului. Suma rămâne la dumneavoastră chiar dacă nu reușim să câștigăm litigiul.
Ce înseamnă să egalezi oferta unui concurent?
Dacă o altă companie vă oferă o compensație mai mare pentru zborul dumneavoastră întrerupt, scrieți-ne și noi vom egaliza oferta respectivă. Egalizarea unei oferte este întotdeauna o evaluare de la caz la caz, inclusiv dacă oferta concurentului este relevantă și disponibilă în general etc.
Dacă îmi trimiteți o ofertă, sunt obligat să o accept?
Nu sunteți obligat să o acceptați. Oferta este complet neobligatorie. Dacă nu sunteți mulțumit de ea, puteți, desigur, să o respingeți și să vă ocupați de compensații pe cont propriu, de exemplu.
Ce se întâmplă dacă nu câștigați litigiul cu compania aeriană?
Vă veți dori banii înapoi?
Nu. Veți păstra întotdeauna suma, indiferent de cum se va încheia litigiul nostru cu compania aeriană. Altfel nu ar avea sens :)
De ce ar trebui să folosesc serviciile dumneavoastră?
Există mai multe motive, dar cel mai important este că încercăm să ne compensăm clienții în avans. În acest fel, nu trebuie să așteptați luni de zile, iar suma este în contul dumneavoastră în 48 de ore. Este nevoie de 5 minute pentru a trimite cererea de compensație și apoi totul depinde de noi. Puteți zbura literalmente prin compensații cu noi într-o clipită!
În plus, vă putem promite o comunicare rapidă și transparentă.
Pot să vă contactez după ce am contactat eu însumi compania aeriană?
Puteți. Puteți chiar să ne contactați dacă compania aeriană a respins cererea dumneavoastră de compensație. În acest caz, vom investiga și vom încerca să vă ajutăm. Bineînțeles, este mai ușor să ne contactați direct. În cazul în care compania aeriană vă respinge cererea de compensație, este posibil să nu ne putem oferi să vă răscumpărăm cererea.
Cât durează procesarea compensației?
Este nevoie de aproximativ 5 minute pentru a completa formularul nostru. Vom evalua apoi cazul dumneavoastră și vă vom trimite informații despre cum să procedați în termen de 48 de ore. Dacă vom considera că există o cerere de compensație, vă vom trimite o ofertă de răscumpărare. Dacă acceptați, vă vom trimite suma în termen de 2 zile de la confirmare și de la completarea documentelor necesare.
În ce monedă voi primi compensația?
Vom trimite despăgubirea în EUR.