Regulamentul (CE) nr. 261/2004 este o salvare pentru pasagerii care întâmpină neplăceri în timpul călătoriilor cu avionul. Pe scurt, dacă zborul dvs. cu plecare din UE a fost întârziat, anulat sau ați fost victima unei suprarezervări, puteți avea dreptul la o compensație financiară. Până la 600 de euro! O veste minunată, nu-i așa? Dar ce înseamnă, de fapt, în practică? Dacă zborul dumneavoastră are o întârziere mai mare de trei ore sau chiar este anulat, nu trebuie să treceți peste asta. Regulamentul vă dă dreptul de a solicita o compensație care vă poate ajuta să vă ușurați inconvenientele călătoriei.
Dacă zburați cu Neos și zborul dvs. este întârziat mai mult de trei ore, este posibil să aveți dreptul la despăgubiri. Este important de precizat că întârzierea se calculează la sosire, nu la plecare. Cum se procedează? Doar completați formularul și noi ne ocupăm de tot. Dar ce se întâmplă dacă întârzierea este cauzată de ceva ce nu depinde de compania aeriană? În acest caz, cum ar fi circumstanțe extraordinare, nu aveți dreptul la despăgubiri. Cu toate acestea, dacă întârzierea este cauzată de companie, cum ar fi o defecțiune tehnică sau probleme ale echipajului, aveți dreptul deplin la despăgubiri.
Anularea unui zbor poate fi foarte stresantă. Dar dacă vi se întâmplă cu Neos, nu disperați. Dacă vă informează despre anulare cu mai puțin de 14 zile înainte de plecarea programată, este posibil să aveți dreptul la despăgubiri. Totul începe cu completarea formularului, iar noi ne ocupăm de restul. Dar ce se întâmplă dacă aveți zboruri de legătură și anularea primului zbor vă expune la riscul de a pierde zborul de legătură? Vă putem ajuta și în acest caz. Este important ca toate zborurile să facă parte dintr-o singură rezervare, astfel încât cererea de despăgubire să fie clară și lipsită de ambiguitate.
Valoarea compensației variază în funcție de durata zborului:
Exemple? Un zbor de la Praga la Roma ar putea costa 250 de euro, în timp ce un zbor de la Praga la New York ar putea costa până la 600 de euro. Dar ce se întâmplă dacă zburați de la Berlin la Madrid și zborul dumneavoastră are întârziere? Este vorba de un zbor între 1.500 și 3.500 km, așa că v-ați putea aștepta la o compensație de 400 de euro. Iar dacă ați fost ghinionist și zborul a fost anulat, aceeași sumă ar trebui să vă fie oferită ca despăgubire.
Se plătește o compensație atunci când un zbor este întârziat, anulat sau supra-rezervat. Atenție însă, nu întotdeauna aveți dreptul la compensații. Dacă întârzierea este cauzată de circumstanțe extraordinare, cum ar fi condiții meteorologice extreme sau greve, nu veți primi compensații. Un alt exemplu în care nu veți fi despăgubit este dacă ați fost anunțat cu suficient timp înainte de anulare și vi s-a oferit un zbor alternativ. În cele din urmă, dacă renunțați în mod voluntar la locul dvs. pe un zbor aglomerat ca parte a unui acord cu compania aeriană, de asemenea, nu aveți dreptul la despăgubiri.
Aveți două opțiuni. Prima este să contactați direct Neos și să aranjați dvs. despăgubirea. A doua, și mult mai ușoară, este să lăsați totul în seama noastră la Refundio.ro. Doar completați formularul și noi ne vom ocupa de tot. De ce să ne alegeți pe noi? Pentru că avem experiența și știm cum să tratăm cu companiile aeriene pentru a ne asigura că veți primi ceea ce vi se cuvine.
Dacă Neos vă respinge cererea de despăgubire, nu renunțați. Noi, la Refundio.ro, vă putem ajuta. Doar completați formularul și ne vom ocupa de toți pașii următori. De la comunicarea cu compania aeriană până la reprezentarea juridică, dacă este necesar. Avem o echipă de experți gata să vă ajute și să se asigure că drepturile dvs. sunt respectate. În plus, dacă nu reușim, nu ne plătiți nimic. Serviciile noastre se bazează pe o abordare "fără succes, fără taxe", astfel încât vă asumați într-adevăr un risc minim.